Het was weer tijd voor onze midwinter activiteit, welke jaarlijks plaatvind in de periode dat motorrijden op een laag pitje staat. Dit jaar was er door het bestuur gekozen voor een activiteit welke normaliter op oudejaarsdag word beoefend, namelijk “Potbiljarten”. Dus werd het zwarte asfalt door 21 heren en 1 dame ingeruild voor het groene laken. Er werd gestreden op het scherpst van de snede voor de eer. De biljartballen vlogen regelmatig door de ruimte. Ondertussen werd de inwendige mens door Ronald voorzien van een hapje en drankje. Na 3 rondes met verschillende winnaars, werd de avond besloten met een gezellig samenzijn.